ضرورت بازبینی در تعرفه عکاسی تبلیغاتی

نشست "بازخورد تعرفه ی قیمت در عکاسی تبلیغاتی" با حضور یدالله ولی زاده؛ رییس انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و داریوش کیانی در نهمین روز همایش برگزار شد.
یدالله ولی زاده در این نشست گفت: به طور کلی باید به تعرفه ی قیمت در عکاسی تبلیغاتی توجه ویژه شود، این موضوع خیلی مهمی است و به نگاه و توجه جدی تر نیاز دارد.
داریوش کیانی تاکید کرد: دغدغه ی عکاسان جوان در تعرفه باید شنیده شود و در پی راهکاری  برای این کار باشیم. عکاسان جوان به حمایت نیاز دارند و باید تعرفه¬های قیمت در این حوزه مورد بازبینی قرار گیرد.

در ادامه جدولی از میانگین تعرفه های قیمت در عکاسی تبلیغاتی ارائه شد وپرسش و پاسخ انجام شد.
در این نشست فرهود حقی در پرسش به این پاسخ که چرا کسی دانشجوی عکاسی را به عنوان دستیار نمی پذیرد، گفت: کدام رشته ی تخصصی را می شناسید که دانشجو از ترم اول فکر کند که می تواند کار کند؟ در رشته ی عکاسی چنین است که دانشجویان این رشته تصور می کنند از همان ترم اول می توانند کار کنند. نباید به این فکر کنید که از ترم اول می توانید عکاس حرفه ای باشید بلکه باید طالب شاگردی کردن باشید. الان به دلیل اینکه شرایط اقتصادی شخت شده است جوانان می خواهند به سرعت عکاسی کنند در صورتی که این کار از پایه و اساس اشتباه است. 

 

روابط عمومی پنجمین همایش ده روز با عکاسان ایران

برای مشاهده گزارش تصویری لطفا کلیک کنید. 

واژه های کلیدی:  تبلیغاتی، یدالله ولی زاده، صنعتی، داریوش کیانی، ده روز، همایش، پنجمین، تعرفه، قیمت
تاریخ خبر: 1395/09/28