یدالله ولی زاده: نخستین گام برای جلب مشتری، عکاسی تبلیغاتی است

نهمین روز پنجمین همایش 10 روز با عکاسان ایران شنبه 27 آذرماه در خانه ی هنرمندان ایران برگزار شد.

کارگاه "طراحی فضای خارجی در یک استودیوی تبلیغاتی" با حضور یدالله ولی زاده در نهمین روز همایش برگزار شد.
یدالله ولی زاده در ابتدای این نشست درباره ی عکاسی و استودیوی تبلیغاتی گفت: عکاسی تبلیغاتی تنها عنصر مهم برای کمپین های تبلیغاتی است درحالی که عنوان های جالب زمان زیادی لازم دارند تا افراد را با مزایا آشنا کنند، نخستین گام برای جلب مشتری، عکاسی تبلیغاتی از محصول است و عکس تبلیغاتی حرفه ای آخرین چیزی است که از یاد مشتری می رود. مهم ترین شرط برای عکاسی تبلیغاتی، استخدام یک عکاس حرفه ای و با تجربه در عکاسی به ویژه عکاسی تبلیغاتی است، تصاویر ضعیف و بی کیفیت به هیچ وجه موجب جلب توجه مشتری نمی شود در صورتی که عکس تبلیغاتی حرفه ای نخستین گام برای جلب توجه مشتری به محصول است .

ولی زاده در ادامه بیان کرد: عکس تبلیغاتی ممکن است در بیلبوردها، پوستر، مجلات و آگهی ها استفاده شود. حاصل عکاسی تبلیغاتی ممکن است تصویری ساده از یک محصول و یا مدل باشد و یا اینکه ترکیب پیچیده ای از گرافیک و جدیدترین تکنیک ها باشد که برای نشان دادن برتری شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.
ولی زاده در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: عکاسی تبلیغاتی مانند عکاسی صنعتی یکی از انواع پرطرفدار عکاسی است که انجام آن نیازمند طی کردن مراحلی است.
در ادامه ولی زاده درباره چگونگی طراحی فضای خارجی در یک استودیوی تبلیغاتی سخن گفت. همچنین عکس هایی در این زمینه برای حاضرین نمایش داده شد.

روابط عمومی پنجمین همایش ده روز با عکاسان ایران

برای مشاهده گزارش تصویری لطفا کلیک کنید. 

واژه های کلیدی:  یدالله ولی زاده، پنجمین، همایش، ده روز، با عکاسان، استودیو، تبلیغاتی، طراحی
تاریخ خبر: 1395/09/28