اختتامیه پنجمین همایش 10 روز با عکاسان برگزار می شود

اختتامیه پنجمین همایش 10 روز با عکاسان یکشنبه 28 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پنجمین همایش 10 روز با عکاسان، اختتامیه همایش با حضور جامعه عکاسی ساعت 18(6عصر) یکشنبه در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود اما سه نمایشگاه بخش جنبی همایش در موزه امام علی (ع)، فرهنگسرای ارسباران و موزه عکسخانه شهر پس از اختتامیه همچنان ادامه دارد.

در نهمین روز این همایش در روز شنبه 27 آذرماه کارگاه طراحی فضای خارجی در یک استودیوی تبلیغاتی با حضور یدالله ولی زاده ساعت 10 صبح، نشست "بازخورد تعرفه قیمت در عکاسی تبلیغاتی " با حضور یدالله ولی زاده و داریوش کیانی ساعت 15 ، نشست "گذر از تصور آبرو در تصویر" با حضور حامد کیا در ساعت 16:30 و نشست "زیبایی شناسی عکس" با حضور امیر نصری و محمدرضا شریف زاده در ساعت 18:30 در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

در بخش نگاه شخصی غزاله غضنفری، رومین محتشم و مهدی وثوق نیا در روز شنبه 27 آذرماه با نمایش عکس ایده ها و تجربه های خود را در عکاسی بیان می کنند.

همچنین در آخرین روز پنجمین همایش 10 روز با عکاسان کارگاه ارائه در عکاسی با حضور ستاره مجتهد سلیمانی ساعت 10 صبح یکشنبه 28 آذرماه در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

 

روابط عمومی پنجمین همایش ده روز با عکاسان ایران

 

 

 

واژه های کلیدی:  اختتامیه، ده روز با عکاسان ایران،
تاریخ خبر: 1395/09/26